joi, 29 octombrie 2009

Easter/Paste Spring/Primavara Iarna/Winter






























































A poem dedicated to winter.





.SnowflakesOn the cheek, nose, shoulder,All the snowflakes fall, without number.



It stopped in one hand ...Quick, quick, inched his fist.



Loosen his fistWhere's the snowflake?



I have in hand a drop of dewOr a grain of water?



Raining?It melted in my handAs a tear of snow ...


Poezie dedicata ierni.



Fulg de zapada



Pe obraz, pe nas, pe umar,





Tot cad fulgii, fara numar.S-a oprit in palma unul



…Iute, iute, inched pumnul.Desfac pumnul,Unde-i fulgul?



Am in mana-un strop de roua,Sau un bob de apa?


Ploua?S-a topit in mana mea,Ca o lacrima de nea…





Winter vacation was wonderful.In conjunction with the best Christmas I spent with my family.Christmas foods are made are:cabbagesponge cakecakes, etc..Winter vacation was awesom




Vacanta de iarna a fost minunata.Am petrecut cu bine Craciunul impreauna cu familia mea.Mancarurile care se fac de Craciun sunt:sarmalecozonacprajituri etc.Vacanta de iarna a fost nemaipomenita.










































The project went very well.I was so happy that we met the Turks and ItaliansI really liked that I was involved in this project.It was a wonderful experience

Proiectul a decurs foarte bine.Am fost bucuroasa ca am cunoscut turcii si italieniMi-a placut foarte mult ca am fost implicati in acest proiect.Aceasta a fost o experienta minunata.


















Spring is a wonderful season.all creatures are happy that spring has come.





For me ,spring is a wonderful season






Primavara este un anotimp minunat.Toate vietatile sunt bucuroase ca a venit primavara.Pentru mine primavara este un anotimp minunat.












Easter is a Christian holiday and is celebrated on 4 pa aprilie.Eu I spent the grass family pasta verde.La my family prepare these traditional food:-flush-preparing egg rolls, and is more prepared and cakes and other people-go to church to confess and impartasi.Pentru me pasta is a wonderful celebration.







Pastele este o sarbatoare crestina si se sarbatoreste pa data de 4 aprilie.Eu mi-am petrecut pastele cu familia la iarba verde.La mine in familie se pregatesc urmatoarele mancaruti traditionale:-se inrosesc ouale-se pregatesc sarmale-si se mai pregatesc si cozonaci si alteleOamnei merge la biserica pentru a se spovedi si impartasi.Pentru mine pastele este o sarbatoare minunata
















In our areIn our area use this musical instrumentsa use this musical :guitar,pan flute,violin,accordion.
In zona noastra se folosesc aceste instrumente:chitara,fluier,vioara,acordeonul.

Traditions / Tradiţii

fire's sumetru,trinket,dragobetes,colindatul.
focul lui sumetru,martisor,dragobete. Popular costume/Costum Popular
Popular women's costume consists of: Scarfs, related, ie, vesta.bete, bottom, Fota and peasant sandals. Popular men's costume consists of: hat, shirt, jacket, pants, peasant sandals.Costumul popular la femei este format din:marama,legatoare,ie,vesta.bete,poale,fota si opinci.Costumul popular la barbati este format din :caciula,camasa,vesta,pantaloni,opinci lui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu